Linkek a témában:
Elektronikus számla - Számlázz.hu - Fót
Elektronikus számlázás és ingyenes online számlázás
e-ügyvitel felsőfokon kis és középvállalatoknak
Cégünk szoftverei és szolgáltatásai révén lehetősége nyílik egy igazán rugalmas, könnyen paraméterezhető, modern számlázó és kereskedelmi rendszer használatára. Célkitűzésünk, a testreszabott ügyvitel, nálunk nem csupán üres frázis: szoftvereink teljes me
MegaORA ASP (SaaS) – Internet alapú ügyviteli szoftver
FORRADALMIAN ÚJ, JOBB és OLCSÓBB AZ ÜGYVITELBEN!!!
Könyvelés, bér-, TB számfejtés, számlakészítés, stb. beruházás nélkül, tételszám alapú elszámolással. Csak a tényleges használatot kell megfizetnie.
Ráadásul az internet lehetővé teszi, hogy Ön csak bevigye adatait, a többi (adatszolgáltatás, azonnali jogszabálykövetés, stb.) a szolgáltató feladata
Házipénztár program
Házipénztár program már 10.900 Ft-tól! Házipénztár kezelése egyszerűen és gyorsan! Pénztárbizonylatok nyomtatása, időszaki pénztárjelentés készítése.Széleskörű igényeknek megfelelő, kiváló minőségű, hálózatosan is megbízhatóan használható, SQL alapú szoftvereket készítünk. Jelenleg ügyfeleink száma mára már meghaladta a 9 000-es számot!
E-számla Szerver
A felhő felfogással kialakított E-Számla Szerver szolgáltatás az Ön vállalatirányítási szoftverétől kapott információk alapján a NAV irányelveinek megfelelő elektronikus számlát hoz létre, majd ezek archiválását biztosítja. A számlát továbbítjuk ügyfelének, és nyomon követjük, mi történik vele. Erről Ön több csatornán is tájékoztatást kap. Az e-számla készítés folyamata teljesen automatikus.
Peas vállalatirányítási rendszer
Cégünk 1998-ban alakult meg, 2008-ban vált cégcsoporttá. Olyan komplex információ-technológiai megoldásokat kínálunk a piacon, amelyek segítségével ügyfeleink könnyebben és gazdaságosabban végezhetik tevékenységeiket. Fő termékeink: PEAS Vállalatirányítási rendszer és ügyviteli szoftverek a céges ügyvitel számos területéről. Fő szolgáltatásaink: egyedi szoftverfejlesztés, rendszerfelügyelet.
simpTASK vállalatirányítás
A simpTASK egy webes felületű szoftver, mely számos funkcióval támogatja a hatékony és eredményes vállalati működést. Projektmenedzsment, munkaidő-nyilvántartás, ügyfélkezelés, hasznos elemzések és kimutatások egy rendszerben. A rendszer felhő alapon, és saját szerveren telepítve is elérhető, igény szerint.